Õppeaasta põhisuunad 2023/2024
• Õpilaste iseseisva õppimise oskuste, eneseteadlikkuse, loovuse ja ettevõtlikkuse arendamine formaalse ja mitteformaalse õppe lõimimise kaudu;
• Õppevõimaluste toetamine läbi erinevate õppevormide sh digikeskkondade kasutamine;
• Õpetajatele arenguprogrammi koostamine sh prioriteetsete koolituste rakendamine kogu õpetajaskonnale;
• Õppekava arendamine ja kaasajastamine lähtuval uuest riiklikust õppekavast;
• Koostöö jätkuv arendamine väliste partneritega nii kohalikul kui ka rahvusvahelisel tasandil (vilistlased, ettevõtted, kõrgkoolid jne) ning selle kaudu uute ja olemasolevate projektide sisukamaks ja elulisemaks muutmine;
• Säästlik majandamine.
• Õpilaste iseseisva õppimise oskuste, eneseteadlikkuse, loovuse ja ettevõtlikkuse arendamine formaalse ja mitteformaalse õppe lõimimise kaudu;
• Õppevõimaluste toetamine läbi erinevate õppevormide sh digikeskkondade kasutamine;
• Õpetajatele arenguprogrammi koostamine sh prioriteetsete koolituste rakendamine kogu õpetajaskonnale;
• Õppekava arendamine ja kaasajastamine lähtuval uuest riiklikust õppekavast;
• Koostöö jätkuv arendamine väliste partneritega nii kohalikul kui ka rahvusvahelisel tasandil (vilistlased, ettevõtted, kõrgkoolid jne) ning selle kaudu uute ja olemasolevate projektide sisukamaks ja elulisemaks muutmine;
• Säästlik majandamine.