Prioriteedid
2021/2022 õppeaasta põhisuunad ja prioriteedid
Eestvedamine ja juhtimine
- Arengukava 2023-2028 koostamine.
- Õppekorraldust puudutavate uuenduste juhtimine (6. kl üleminek Mäe majja; gümnaasiumi suurenemine ja trimestriõppele üleminek; uue e-päeviku kasutusele võtmine).
- Muutunud tingimustes kooli traditsioonide hoidmine, traditsiooniliste ürituste projektijuhtimine.
- Digidokumentatsioonile ülemineku käivitamine.
Õpetamine ja õppimine
- Õpilaste loovuse ja ettevõtlikkuse arendamine formaalse ning mitteformaalse õppe lõimimise kaudu.
- Õppeprotsessi disainimine, uued õppimise ja õpetamise mudelid, digikeskkondade kasutamine.
- Õpitulemuste mõõtmine tasemetööde, tasemehindamise ja tasemetestide abil.
- HEV õpilaste õppevõimaluste arendamine, toetamise uuendamine ja rakendamine.
Personali juhtimine
- Koostöö tihendamine, koolitused kolleegilt-kolleegile.
- Ainetoimkonna juhtimise kvaliteedi tõstmine.
- Enesehindamise süsteemi täiendamine.
- Alustava õpetaja toetamine ja kaasamine.
- Koolitöötajate toetamiseks nõustamiskeskuse töö käivitamine.
Avaliku suhtlemise ja partnerluse juhtimine
- Paindliku õppekava rakendamisega seotud koostöö erinevate partneritega.
- Huvigruppidele suunatud koostöövormide mitmekesistamine
- Saksakeelse majandusõppe arendamine/parendamine ja õppekäikude/praktikate korraldamine. Koostöö arendamine praktikabaasidega.
- Vabatahtliku kogukonnapraktika arendamine / juurutamine.
Ressursside juhtimine
- Õppevahendite ja tehnoloogiliste rakenduste kaasajastamine.
- Õppevara süstematiseerimiseks vajaliku keskkonna käivitamine.
- Avatud õpikeskkonna kujundamine.
- Lisaressursside hankimine läbi projektide ja ettevõtmiste.
- Säästlik majandamine.
Eestvedamine ja juhtimine
- Arengukava 2023-2028 koostamine.
- Õppekorraldust puudutavate uuenduste juhtimine (6. kl üleminek Mäe majja; gümnaasiumi suurenemine ja trimestriõppele üleminek; uue e-päeviku kasutusele võtmine).
- Muutunud tingimustes kooli traditsioonide hoidmine, traditsiooniliste ürituste projektijuhtimine.
- Digidokumentatsioonile ülemineku käivitamine.
Õpetamine ja õppimine
- Õpilaste loovuse ja ettevõtlikkuse arendamine formaalse ning mitteformaalse õppe lõimimise kaudu.
- Õppeprotsessi disainimine, uued õppimise ja õpetamise mudelid, digikeskkondade kasutamine.
- Õpitulemuste mõõtmine tasemetööde, tasemehindamise ja tasemetestide abil.
- HEV õpilaste õppevõimaluste arendamine, toetamise uuendamine ja rakendamine.
Personali juhtimine
- Koostöö tihendamine, koolitused kolleegilt-kolleegile.
- Ainetoimkonna juhtimise kvaliteedi tõstmine.
- Enesehindamise süsteemi täiendamine.
- Alustava õpetaja toetamine ja kaasamine.
- Koolitöötajate toetamiseks nõustamiskeskuse töö käivitamine.
Avaliku suhtlemise ja partnerluse juhtimine
- Paindliku õppekava rakendamisega seotud koostöö erinevate partneritega.
- Huvigruppidele suunatud koostöövormide mitmekesistamine
- Saksakeelse majandusõppe arendamine/parendamine ja õppekäikude/praktikate korraldamine. Koostöö arendamine praktikabaasidega.
- Vabatahtliku kogukonnapraktika arendamine / juurutamine.
Ressursside juhtimine
- Õppevahendite ja tehnoloogiliste rakenduste kaasajastamine.
- Õppevara süstematiseerimiseks vajaliku keskkonna käivitamine.
- Avatud õpikeskkonna kujundamine.
- Lisaressursside hankimine läbi projektide ja ettevõtmiste.
- Säästlik majandamine.