Õppijast lähtuv õpe, ettevõtlikkuse ja eneseteadlikkuse arendamine:
individuaalsete õpiteede ja huvide arvestamine, sh projektõpe, õpilasfirmad, loovprojektid, eneseanalüüsi tööriistad.
Digipädevuste ja tehisaru teadliku kasutamise arendamine süsteemne arendamine:
õpetajate ja õpilaste digioskuste tõstmine, sh AI tööriistade teadlik ja eetiline kasutamine õppetöös.
Õpetajate ja tugispetsialistide toetamine, järelkasv ja motivatsioon:
karjäärimudeli käivitamine (ainetoimkondade ja õpiringide juhtimine), eesti keele kui teise keele õpetamise metoodikate arendamine, õpetajate täiendkoolitus.
Kaasava ja turvalise koolikeskkonna arendamine:
ruumide kaasajastamine, õuevahetundide ja liikumisvõimaluste suurendamine .
Koostöö jätkuv arendamine väliste partneritega nii kohalikul kui ka rahvusvahelisel tasandil (vilistlased, lapsevanemad, ettevõtted, kõrgkoolid jne) ning selle kaudu uute ja olemasolevate projektide sisukamaks ja elulisemaks muutmine.