Õppeaasta põhisuunad ja prioriteedid 2025/2026

Õppijast lähtuv õpe, ettevõtlikkuse ja eneseteadlikkuse arendamine:
individuaalsete õpiteede ja huvide arvestamine, sh projektõpe, õpilasfirmad, loovprojektid, eneseanalüüsi tööriistad.

Digipädevuste ja tehisaru teadliku kasutamise arendamine süsteemne arendamine:
õpetajate ja õpilaste digioskuste tõstmine, sh AI tööriistade teadlik ja eetiline kasutamine õppetöös.

Õpetajate ja tugispetsialistide toetamine, järelkasv ja motivatsioon:
karjäärimudeli käivitamine (ainetoimkondade ja õpiringide juhtimine), eesti keele kui teise keele õpetamise metoodikate arendamine, õpetajate täiendkoolitus.

Kaasava ja turvalise koolikeskkonna arendamine:
ruumide kaasajastamine, õuevahetundide ja liikumisvõimaluste suurendamine .

Koostöö jätkuv arendamine väliste partneritega nii kohalikul kui ka rahvusvahelisel tasandil (vilistlased, lapsevanemad, ettevõtted, kõrgkoolid jne) ning selle kaudu uute ja olemasolevate projektide sisukamaks ja elulisemaks muutmine.
 

 

Avaldatud 28.08.2023. Viimati muudetud 02.09.2025.