2019/2020. õppeaasta põhisuunad ja prioriteedid 01. september KSG
2019/2020. õppeaasta põhisuunad ja prioriteedid:
Eestvedamine ja juhtimine
• Koostöist ja uuenevat õpikäsitust toetava koolikultuuri kujundamine;
• Õppesuundade edasiarendamine;
• Projektide planeerimine ja eestvedamine;
• Innovatsiooniruumide arendamine;
• Online kursuste arendamine kolme kooli vahel (KSG, TÜG, JWG);
• Ettevalmistused kooli juubeliaasta tähistamiseks 2020/2021.
Õpetamine ja õppimine
• Õppimist toetava hindamise rakendamine I kooliastmes ja arendamine II kooliastmes;
• Õpilaste loovuse ja ettevõtlikkuse toetamine läbi aineõppe ja kogupäevakooli;
• KSG õppekava arendus sh digipädevuse lõiming aineõppes;
• Õpitulemuste mõõtmine kooli siseste tasemetööde kaudu.
Personali juhtimine
• Ainete üleste töögruppide kaasamine juhtimisse (õpikogukonnad);
• Alustava õpetaja toetamine ja kaasamine;
• Koostöiste grupivestluste läbiviimine.
Avaliku suhtlemise ja partnerluse juhtimine
• Praktikabaasidega koostöö juurutamine;
• Paindliku õppekava rakendamisega seotud koostöö erinevate partneritega;
• Huvigruppidele suunatud koostöövormide mitmekesistamine.
Ressursside juhtimine
• Lisaressursside hankimine läbi projektide ja ettevõtmiste;
• Säästlik majandamine.
• Innovatsiooniklassi (disainmõtlemise keskus) loomine Oru majja.
2019/2020. õppeaasta põhisuunad ja prioriteedid:
Eestvedamine ja juhtimine
• Koostöist ja uuenevat õpikäsitust toetava koolikultuuri kujundamine;
• Õppesuundade edasiarendamine;
• Projektide planeerimine ja eestvedamine;
• Innovatsiooniruumide arendamine;
• Online kursuste arendamine kolme kooli vahel (KSG, TÜG, JWG);
• Ettevalmistused kooli juubeliaasta tähistamiseks 2020/2021.
Õpetamine ja õppimine
• Õppimist toetava hindamise rakendamine I kooliastmes ja arendamine II kooliastmes;
• Õpilaste loovuse ja ettevõtlikkuse toetamine läbi aineõppe ja kogupäevakooli;
• KSG õppekava arendus sh digipädevuse lõiming aineõppes;
• Õpitulemuste mõõtmine kooli siseste tasemetööde kaudu.
Personali juhtimine
• Ainete üleste töögruppide kaasamine juhtimisse (õpikogukonnad);
• Alustava õpetaja toetamine ja kaasamine;
• Koostöiste grupivestluste läbiviimine.
Avaliku suhtlemise ja partnerluse juhtimine
• Praktikabaasidega koostöö juurutamine;
• Paindliku õppekava rakendamisega seotud koostöö erinevate partneritega;
• Huvigruppidele suunatud koostöövormide mitmekesistamine.
Ressursside juhtimine
• Lisaressursside hankimine läbi projektide ja ettevõtmiste;
• Säästlik majandamine.
• Innovatsiooniklassi (disainmõtlemise keskus) loomine Oru majja.