Prioriteedid

2021/2022 õppeaasta põhisuunad ja prioriteedid


Eestvedamine ja juhtimine

  • Arengukava 2023-2028 koostamine.
  • Õppekorraldust puudutavate uuenduste juhtimine (6. kl üleminek Mäe majja; gümnaasiumi suurenemine ja trimestriõppele üleminek; uue e-päeviku kasutusele võtmine).
  • Muutunud tingimustes kooli traditsioonide hoidmine, traditsiooniliste ürituste projektijuhtimine.
  • Digidokumentatsioonile ülemineku käivitamine.

Õpetamine ja õppimine

  • Õpilaste loovuse ja ettevõtlikkuse arendamine formaalse ning mitteformaalse õppe lõimimise kaudu.
  • Õppeprotsessi disainimine, uued õppimise ja õpetamise mudelid, digikeskkondade kasutamine.
  • Õpitulemuste mõõtmine tasemetööde, tasemehindamise ja tasemetestide abil.
  • HEV õpilaste õppevõimaluste arendamine, toetamise uuendamine ja rakendamine.

Personali juhtimine

  • Koostöö tihendamine, koolitused kolleegilt-kolleegile.
  • Ainetoimkonna juhtimise kvaliteedi tõstmine.
  • Enesehindamise süsteemi täiendamine.
  • Alustava õpetaja toetamine ja kaasamine.
  • Koolitöötajate toetamiseks nõustamiskeskuse töö käivitamine.

Avaliku suhtlemise ja partnerluse juhtimine

  • Paindliku õppekava rakendamisega seotud koostöö erinevate partneritega.
  • Huvigruppidele suunatud koostöövormide mitmekesistamine
  • Saksakeelse majandusõppe arendamine/parendamine ja õppekäikude/praktikate korraldamine. Koostöö arendamine praktikabaasidega.
  • Vabatahtliku kogukonnapraktika arendamine / juurutamine.

Ressursside juhtimine

  • Õppevahendite ja tehnoloogiliste rakenduste kaasajastamine.
  • Õppevara süstematiseerimiseks vajaliku keskkonna käivitamine.
  • Avatud õpikeskkonna kujundamine.
  • Lisaressursside hankimine läbi projektide ja ettevõtmiste.
  • Säästlik majandamine.

 

 

Eestvedamine ja juhtimine

  • Arengukava 2023-2028 koostamine.
  • Õppekorraldust puudutavate uuenduste juhtimine (6. kl üleminek Mäe majja; gümnaasiumi suurenemine ja trimestriõppele üleminek; uue e-päeviku kasutusele võtmine).
  • Muutunud tingimustes kooli traditsioonide hoidmine, traditsiooniliste ürituste projektijuhtimine.
  • Digidokumentatsioonile ülemineku käivitamine.

Õpetamine ja õppimine

  • Õpilaste loovuse ja ettevõtlikkuse arendamine formaalse ning mitteformaalse õppe lõimimise kaudu.
  • Õppeprotsessi disainimine, uued õppimise ja õpetamise mudelid, digikeskkondade kasutamine.
  • Õpitulemuste mõõtmine tasemetööde, tasemehindamise ja tasemetestide abil.
  • HEV õpilaste õppevõimaluste arendamine, toetamise uuendamine ja rakendamine.

Personali juhtimine

  • Koostöö tihendamine, koolitused kolleegilt-kolleegile.
  • Ainetoimkonna juhtimise kvaliteedi tõstmine.
  • Enesehindamise süsteemi täiendamine.
  • Alustava õpetaja toetamine ja kaasamine.
  • Koolitöötajate toetamiseks nõustamiskeskuse töö käivitamine.

Avaliku suhtlemise ja partnerluse juhtimine

  • Paindliku õppekava rakendamisega seotud koostöö erinevate partneritega.
  • Huvigruppidele suunatud koostöövormide mitmekesistamine
  • Saksakeelse majandusõppe arendamine/parendamine ja õppekäikude/praktikate korraldamine. Koostöö arendamine praktikabaasidega.
  • Vabatahtliku kogukonnapraktika arendamine / juurutamine.

Ressursside juhtimine

  • Õppevahendite ja tehnoloogiliste rakenduste kaasajastamine.
  • Õppevara süstematiseerimiseks vajaliku keskkonna käivitamine.
  • Avatud õpikeskkonna kujundamine.
  • Lisaressursside hankimine läbi projektide ja ettevõtmiste.
  • Säästlik majandamine.